Kızlar merhaba umarım cevap yazan olur. Oğlum 5 ay 22 günlük sabah uyandiginda çok atesliydi 39 dereceye bile çıktı şurup verdim önce düşmedi öğlen bir daha verdim ılık duş aldirdim biraz düştü 37.5 oldu daha sonra yine yükseldi sirkeli ılık su ile eklem yerlerine kompres yaptık ama bana mısın demedi üniversiteye görürdük bugün pazar olduğu için özellerde çocuk Dr yok üni de doktor muayene etti kulak burun boğaz akciğerler bakıldı enfeksiyon yok dedi kan verin dedi. Çocuğun kolunu delik deşik ettiler damar bulamadikar bende sinirlendim çıktım koca üniversitenin hemşireleri bir damar bulamadınız diye. Eve geldik şurup verdik ılık sular bana mısın demiyor dişleri kaşınıyor zaten dişten olabilir kaç gündür huzursuz ama bugün emerken su verirken falan burnundan nefes alamıyor tıkalı gibi serum fizyolojik bile fayda etmedi artık ne yapacağımı şaşırdım ne olur akıl verin ateşi 39 un altına düşmüyor düşse bile hemen tekrar yükseliyor