Burada bir çok postta şahit oldum doğumdan sonra o iğnenin yapıldığı bölgeden belime yukarı sırtıma doğru ağrı vuruyor hala. Ama son iki gündür aşırı şiddetlendi bugün yüz üstü yatacakken resmen iğne batar gibi oldu felaket canım acıyor artık hangi bölüme gitsem acaba doğum yapmam ile ilgili olduğundan kadın doğuma mı çünkü inanın artık ağrılardan afedersiniz idrarımı eskisi gibi tutmakta zorlanmaya başladım yoksa fizik tedavi mi ortopediye mi gitmem lazım? Özellikle ev işi yapınca eğilince falan oluyor hangi bölüme gitsem diye kararsız kalmamdaki sebep sol ayağıma uyuşukluk gelmeye başladı yürümekte zorluk çektim bugün ona göre randevu alayım kızlar