Yasmnnnn Merhaba arkadaşlar. Kızım 10 aylık aşırı huzursuz. İdrar testi yaptırdım sorun yok. Alt 2. Dişini çıkarıyor. Çok terliyor ve mızmız ishalide var ama çok değil. Diş zamanı bunlar oluyor mu?
kasimonbes Yasmnnnn evet canim tam da dis belirtileri bizde cikarttik sukur rahatladi. Ates 38 geciyorsa calpol ver demisti doktorum