Alesut05 ben yoğurtlu olanını aldım acı falanda değil gayet güzeldi.benim kızımın alerjisi yok diye öyle aldım ki ben tadına bakmadan kızıma vermedim bile ilk yaptığımda.hatta kendi sayfasında set vardı 6.ay için öyle aldım ben.irmik-yulaf unu-pirinç unu-tarhana.birde zeytinyağı aldım oda güzel.şimdi salça zeytin falan sipariş edicem