0112 ben onu sormadım temizliğini zaten yapıyorum doktor sürekli krem öneriyor yapışıklılık geçecek diyor ve geçmiyor her defasında başka krem veriyor pipi yapıştıhı için sürekli geri çektiğimde bebeğim canı acıyor zaten kırmızı orası sürekli nemli onu nasıl geçirebilirim diye sormuştum arkadaşlar zaten ne demek istediğimi anladı çözüm sundular bana