Canım benim bebişim 47 günlük, o günden beri Tahinli helva var ya ondan yiyorum, emziren anne çayı içiyorum Hipp’in. Bol bol su içiyorum. Amaaa 3 gündür bestlak kullanmaya başladım, bugün kaç kere kıyafet değiştirdim, acayip fark etti boşuna almamışım. Yani öneriyorum bestlak aaaal😌