mucizemleben doktorum bebeğim daha küçüklen önce emzir sonra doymazsa mama demişti uzun süre öyle gittik şimdi 5 ay 21 günlük olduk nerdeyse son 2 aydır uyumadan emziriyorum uyanınca da emziriyorum aralarda huysuzlanırsa emziriyorum meme de asla kısıtlama yapmıyorum o emdikçe sütüm de baya arttı mamayı da sabah öğlen akşam veriyorum ben gece 12 de uykuda da mama veriyorum kilo alsın diye gündüz verdiğim mamaları çoğu zaman içmiyor artık eğer mamayı gün içinde çok az içtiyse gece 4 te de mama veriyorum gündüz mama yediyse mıkırdanırsa memeye alıyorum uzun zamandır böyle yapıyorum çpk zayıf bir bebekten tombiş bir bebeğe doğru ilerledik ama daha 3 aya kadar günde 5 öğün mama kuralına uydum önce emip sonra mama yapmıştım şimdi farklı saatlerde meme mama yapıyorum mama yla meme arasındaki farkı öğrendi