Su123aa hiç korkmayın, çoğu anne bu yollardan geçti. Biz de sizin gibiydik her gün ağlıyordum göğüs uçlarım yara olmasına rağmen acıdan ağlaya ağlaya emziriyordum ki sarılığı geçsin diye. Çok şükür geçti 2 ay 10 günlük olduk bile sizinde geçecek fırsatınız oldukça bol bol emzirin ve pozitif düşünün