Biz de 15 günlükken yaşadık bizde hırıltı da vardı. Götürmediğim doktor kalmadı. Serumla temizliyorum birşey gelmiyordu. En son devlet hastanesinde bir uzman doktor odası çok nemliyse nemi düşürün havasızsa nemlendirin nem %50-55 arasında kalsın ve sık sık birşey gelmese de burnunu temizleyin dedi günde 3 kez en az. Nebülizatör varsa 5ml serum verin onunla dedi ve biz 2 haftada atlattık çok şükür