Aliciagirl Oğlum 2 buçuk yaşında çok öksürüyor dünden beri sert ve kuru doktora götürmedim pekmez terayagı kaynattım limon sıktım bugün hep yumuşattı seyrekleşti ama devam ediyor duş aldırmak istiyorum belki iyi gelir dedim sizde yıkamalı mıyım rahatlatır mı
Mavininbiri Aliciagirl tereyağı değilde zeytinyağı ve pekmez limon çok iyi geliyor birde zencefil bal ben zencefil ve baldan az birşey karıştırıp 1 yemek kaşığı da sıcak su ekliyorum şurup gibi veriyorum iyi geliyor. Be kesinlikle duş bayağı rahatlatıyor 9buçuk aylık benim oğlum da hasta olmasından korkmadan banyo yaptırıyorum doktor da öyle dedi zaten banyo onu daha çok hasta etmez iyi gelir dedi