Demiray Arkadaşlar tekrar merhaba.hcg 18 di adet oldum bugün 🤔 ne oldu anlamadım ya gebelik var demişti dr
Mysmrtfrt Demiray kimyasal gebelik geçirdin canım kanamayla atıyorsun vücudundan ben de geçirmiştim ben de 18le öğrendim 33 e kadar çıktı sonra düşmeye başladı ve kanamam başladı
Demiray hayalperest__ evet kusma vs şikayetiyle gitmiştim önce gebelik testi yaptılar pozitif görünce sadece serum taktilar
hayalperest__ Demiray her kdın bazı aylar haberi olmadan hamile kalıyormuş ve adet günü kendiliğinden gidiyormuş gibi birşey duymuştum o olabilir