Deletedmom0380 valla hiç öyle bişey olmuyor hele bide emziriyorsan kurumuyor cildi falan.belki bebekten bebeğe fark eder bilmiyorum ama ben hiç kullanmadım yağ falan.tek yağ kullanıyorum oda zeytin yağı onuda banyodan on dakika önce odayı ısıtıyorum güzelce hem soyuyorum çok seviyo çıplak olmayı hem yağlıyorum her yerini biraz biraz masajlar yapıyorum çok hoşuna gidiyor.banyodan sonra giydirip kucağıma alıyorum sırtına ufak ufak masajlar yapıyorum çok elimi sürtmeden.bi bakıyorum uyumuş zaten ☺️.