Brcefe6161 merhaba, burdan bunu söylemek nekadar doğru olur bilemiyorum tabi ama otızmli çocuklar genelde hiç komut almazlar, göz teması kurmazlar, ismi söylendiğinde dönüp bakmazlar, parmak ucunda yürüme ellerini sürekli sallama vs gibi hareketleri vardır. Birşeye saatlerce odaklanabilirler sizleri duymazlar. Ayrı bi dünyaları vardır vs vs.. tabiki bu defiklerim orta ağır düzeyde olanlar. Dediğim gibi hafif tanısı olan evde desteklenen ve sürekli özel eğitim kurumlarında olan bi öğrencimin tanısı kalkmıştı. Erken farketmekte çok önemli bu dönemde tabiki