Ben kızım 6 aylıkken başladım işe 1 ay oldu başlayalı. İlk gün aşırı aşırı zordu deli gibi özledim insanları garipsedim eve gelince sevinçten deliye döndüm ama şunu fark ettim kızıma karşı daha sevgi doluyum enerjim tavan yaptı sabrım arttı ve kızımla aşırı eğlenmeye başladım. Ben öncesinde süt sağmamıştım iş yerinde sağdıklarım günde 1 öğün yetti diğer öğünlerde ya ek gıda aldı ya da mamayla destekledim. Haftasonu evdeyken sağınca açığı kapattım mamaya gerek kalmadı. Şimdi ben işe gidince aklım evde kalmıyor. Eve dönünce çocuk kendine geliyor aşırı mutlu oluyor ve o mutluluk bana çok iyi geliyor. Aramızdaki bağ inanılmaz kuvvetlendi. Sabah evden çıkmadan mutlaka emziriyorum ki memeden uzaklaşmasın. Bir de çıkarken mutlaka ona anlatıyorum anne işe gidecek çünkü sana mama almak için oyuncaklar kıyafetler almak için çalışması gerekiyor ama eve döneceğim ve yine bir sürü sarılacağız oyunlar oynayacağız diye. Beni görmeden işe gitmiyorum ayrılık kaygısı şiddetlenmesin diye. Zamanla alışıyor insan lütfen canınızı sıkmayın. Gün içerisindeki kısa ayrılık bebeğinize de size de iyi gelecek. Çalışan anneler işe başlayınca daha çok yoruluyor ama daha mutlu oluyor bu da daha mutlu bebekleri olmasına yardımcı oluyor bence😊