Rumukcum haticenurrr iki asi arasi tam iki ay olmak zorunda benim bebegim 5 nisanda iki aylik oluyordu hemsire 12 nisanda cagirdi yapti simdi 4. Ay icin 12 hazirani verdi telaslanmayin bence
Mgf haticenurrr bizim 2.ay başımız bir ay gecikmeli oldu.oyzden bütün aşılarımızı Bi ay geç yaptırıyoruz. Bi sıkıntı yaşamadık.