Neslihanda benim oglum cok terlerdi ayrica, başı falan cok terlerdi dis gicirdatmasi beni cok endiselendirmisti ama sonra sanki ustune varmayinca gecti gitti, dedigim gibi inci gibi sirali disleri hicbir ayriklik bile yok, abur cubur cok yemesine ragmen, ben kiricak dislerini diye korkardim ama gecti, sizinde onemli birrseyi yoktur ama yinede dr sorun isterseniz ama 5 yasina kadar ara sira yapti 6 yasta yok, kiii 3 ve 4 yaslar pik seviyedeydi o derece yani😊