Nurtupu Toplatılan o değil. Kırmızı meyveli kaşık maması var o toplatıldı. Diğerleri hala raflarda ve ben baya bi kullanmıştım bikaç ay önce memnundum sorun yoktu
MihmininAnnesi Bebivita nın sadece kaşık mamalari toplatildi. Devam sütünden gayet te memnunuz gaz kabızlık yaşamadık doyurucu bir mama
Mehmetinannesi Ben aylarca kullanym hatta burda post bile açmıştım ama çok arastrdm kaşık mamaları toplatilmis