İkinci tur olmaz diye Attım şimdi E devleten göstersem oy kullanabilirmiyim
RedFlower_ biz secmen kagidi falan goturmedik kimlikle oy kullandik
RedFlower_ kimlikle de kullanılabiliyor
RedFlower_ evet
RedFlower_ seçmen bilgi kağıtları tekrar dağıtılacak, sıkıntı yapmayın :)
ilaydasrin_1 iyimis😂
RedFlower_ Kimlikle gittim ben sadece
Bizde attik tekrar verilecekmis
RedFlower_ seçmen kağıtlarının yenisi geldi bize