Tugbayram1ahu Doğum yapalı 4 ay oldu ama suratım inanılmaz leke doldu bu lekelerim doğumdan öncede vardı fakat bu kadar belirgin değillerdi azeleik serum kullanıyorum ama geçecek gibi değil önerisi olan var mı