Giswpwe tam 3 aylığız, son 1 aydır saat 9 da uykuya geçiriyorum, 2 4 en son 7.5 ta kalkıyordu, son 2-3 gündür 4uyanmasıda bitti 2-6.5 şeklinde iki kere kalkıyor. Gündüz uykularını saatli yapmıyorum ama gözlemliyorun uykusu geldiğinde direkt uyutuyorum maximum 2 saat uyanık kalabiliyor sonra yoruluyor. Bence en önemlisi gece uykusunun tam saati geldiğinde odayı karanlık yapıp pış pış açıyorum bazen ayağımda bazen göğsümde bazen emzikle uyutuyorum. 4. Ayda uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum çünkü işe başlıycam, desteksiz uyuması için 1 aya daha ihtiyacı var sanırım…