Valla oğlum dhaa 11 aylık işime geri döndüm 1 ay çalışabildim annem bakıyordu durmadı bıraktım. Çok zor kbakması hele bide huysuz bi bebekse ben 2. Yi hiç düşünmüyorum. Çünkü tek başıma büyütüyorum eşim hiç destek olmaz bi yıkarken işte suyu filan hazırlar o kadar gece saat başı kalkar herkesi yabancı yapar 🙄 çok huysuz kolik bebekti zaten hala aynı canım oğlum. çok seviyorum canımın içi ama çok zormuş 😢😢 eşim 2 yaşına girince bi dhaa yapalım diyor ama ben hiç istemiyorum