4242g Bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu vardı ve antibiyotik başladık ama yan etkisi oldu ishal şuan ve mama da yediremiyorum çok huzursuz ne yapmam gerek ?
NurR 4242g doktor 5 Den fazla bez alırsan serum takarız demişti vücut su kaybettiği için mama yediremiyorsanız hastaneye götürün bence
Hazal21 4242g Canım toz Türk kahvesinin içine bir kaç damla limon damlatıp ye bebeğini emzir ishali geçer
4242g Hazal21 inşallah çok yapıyor ya biraz önce mama verdim geri yapmış ilk bebeğim ve çok korkuyorum
Hazal21 4242g Bunu dene canım sabaha kadar devam ederse muhakkak hastaneye götür bağırsak düzenleyici verirler bu arada kaç aylık ishal su kaybına neden oluyor