Kızım 16 aylık olmak üzere bu aralar o kadar çok her şeyi sahipleniyor ki kendi eşyasıni sahiplenmesini anlıyorum ama her şeyi herkesi fazla sahipleniyor. Kendi esyasini asla paylaşmıyor sürekli benim diyor hadi onu geçtim parkta sokakta çocukların elinde bir oyuncak görsün onu da alıp benim diyor. Babasına yada bana birisi dokunsa gelip pat vuruyor benim diye. Bunları anlıyorum ama başka çocukların eşyasına da benim demesi normal mi ? Bu süreci nasıl atlatacağız geçici bir dönem mi o böyle yaparken ben nasıl davranacağımi bilemiyorum. Hayır annem o bizim değil arkadaşın izin verirse onunla oynayabilirsin tarzı şeyler söylesemde asla anlamıyor yerlere yata yata ağlıyor. Karşıdaki de çocuk yani haliyle vermek istemiyor ki asla vermek zorunda da değil ama ne yapacağım bu durumda bilemedim çok fazla olmaya başladı bu durum sizde de böyle mi yoksa bizde bir sorun mu var ?