Kizlar bebeğim bronşit oldu aynı anda günde 2-3 kez sulu gaita da yapıyordu antibiyotik kullandık yarın doktor konrolümüz var durumumuzla ilgili fakat dün bu saatlerden beri yine 2 kez sulu gaitası oldu ama çiş 1 bez toplasan olmuş olmamıştır sizce acile falan götürmeli miyim yoksa normal mi ?