birbebekmeselesi2 cope atma yazik gunah mamalar dunya para oldu zaten. Gunde 1 2 defa ondan ver kalani digerinden ver bjse olmaz bitene kadar sonra hangisini kullanmak istiyosan ona devam edersn. Ben de bebelac vardi yariya inmsti esim gidip normal aptamil almis . Oyle karisik kullandm bitirdm