Annelerim kızım 3 aylık uykusu ağır bastığı için emmeyi bile reddediyor uyandığında emiyor 1 saat sonra tekrar uyumak istiyor normalde ağlayan bi bebekti bu halleri beni korkutmaya başladı ya çocuk uyusa suç uyumasa suç 😄 Kilo kaybı falan olur mu nu durum normal mi yaşayan var mı ateşi falan yok her şeyi normal çok uyku hali var bide iştahsızlık bu ayda nasıl ki acaba