Yüzünde ellerinde kollarında yok göğüs ayak üstü kasık bölgesinde kırmızı döküntüler çıktı. Sabah hafif ateş oldu ve kusuyor. Acilde alerjik görünüm diyip krem şurup verildi. Ama hiç farklı bir şey vermedim ki sadece bu ara fazla çilek yedi. O mu dokundu anlamıyorum. İçim hiç rahat değil bugün yola çıkmak zorundayız napıcam bilmiyorum 😔