Minimousee golden goat mama var. Biraz pahalı ama birde onu dene bence. Kim kullandıysa arkadaşlarımdan bebekleri güzel kilo aldı. Bilemiyorum bu mama ilgili mi ama. Denemekte fayda var bence. Onun dışında doktorunuz ne dedi bu duruma? Bizim doktorumuz 5.ayında ek gıdaya başlatmıştı. Benim bebeğimde kilo alımı 5 aylıkken durdu. Sütüm yetmemeye başladı. Ben kaşık mama veriyordum emzirmenin yanında. Ek gıdaya da erken başlamıştım doktorumuzun önerisi ile. Kaşık mama vermem dersen kendinde yapabilirsin irmik ya da pirinç unundan. Güzel kilo aldırıyor bunlar yani. Sevgiler❤️