aselnur34 benim bebeğim de öyleydi. Fizyolojik reflü sanırım, gece emzirince 20-30 dk kucağında dik tutuyordum yine de kusuyordu. Düz yere yatırdığım an kusuyordu. Altını bile alamıyordum kuscak diye 😔 hem burnundan hem ağzından geliyordu çok üzülüyordum. Reflü yatağını kullan mutlaka hatta ben onun açısını daha da dikleştirmiştim. Kustuğu zaman ciğerlerine kaçmaması adına hemen ters çevirmelisin, aylık kilo alımları da yeterliyse ilaç kullanma bence, doktor kusma için kullanılan ilaçların genellikle karın ağrısı yaptığını söylemişti. Bu bir süreç ve geçecek, sabırla beklemelisin. Benim bebeğim 3,5 aylık ve daha az kusuyor artık.. seni çok iyi anlıyorum 🙏🏻