Star35 arkadaşlar ek gıdaya geçicem kararsız kaldımmm lütfen sizce hangsini alayım phlıps awent var ama karar veremedimmm
Melis1706 Star35 bana kuzenim verdi ben arzum bebbe kullaniyorum hem sterize makinesi hem buharli pisirici hem biberon isitma hemde yumurta haslama ozelligi var
TalentedMom Star35 ben Philips avent almıltım çok güzeldi ama oğlum blendıra alıştığı için asla pütürlü yemesi o açıdan blensır asla önermiyorum buharda pişmesi çok güzel çok kullandım o özelliği
Melis1706 Star35 dogrudur ben parayla almadim dedigim gibi kuzenim verdi elbet uygunlar vardir belki butcenizi bilemedigim icin oneride bulunmak istedim:)