Merhabalar, bebeğim tam 3 aylık oldu. Bir kaç gündür sabah akşam sürekli gazı var. Gece uyumuyor hiç. Karnına koyuyorum elimi çok hareketli bağırsakları. Sürekli ağlıyor gece. Nurse harveys kullanıyordum ancak bırakacağım sanırım artık bir işe yaramıyor. Bu gaz sancıları zamanla azalmıyor muydu. Mahvoldu bebeğim. Çok yoruldum artık.