3 Mayıs günü 37+5 haftalıkken sezeryan doğum yaptım. İlk üç dört gün iki mememden de damla damla süt geliyordu. Daha sonra sağ göğsüm ters geldiği için çocuğumu tutarken zorlandım o da rahat edemediği için çok fazla emmedi mamayla takviye yaptık hep. Göğüs uçlarımda sorun yok rahat tutuyor ama çabuk bırakıyordu ama artık nereyse hiç tutmak istemiyor o memeyi verdiğimde ağlayıp bırakıyor. 18 gün oldu iki göğüsten de sağım yapıyorum sol göğüsten 30 cc kadar anca çıkıyor ama sağdan hiç gelmiyor. Haliyle doymuyor çocuk. Başına böyle bir durum gelen var mı? Nasıl tekrar süt gelmesini sağlayabilirim? Ya da var olan sütümü nasıl arttırabilirim? (Bestlak damla,tahin,kuru yemişler,komposto,bol su vs ne varsa denedim.)