Beyzanadas benım kızım 10 gun hastanede yattı dogdugunda solunum sıkıntısı vardı, cıktıktsn 5 gun sonra poliklinik muayenesıne cagırmıslardı. 5 günde yarım kılo almıstı. Tabı sonrasında o ksdar almadı ama 1.ay muayenesınde 1.5 kg almıstı. Doktor sütümün cok yaglı oldugunu bebege yaradıgını soylemıstı. Şöyle bır tavsıyede bulunabılırım. Beslenmenıze onem gosterın odada yanınızda bı tabaga Kuruyemıs, hurma, dut kurusu, kuru meyveler gbı atıstırmalıklar bulındurun gece emzırırken tüketın, gün içinde de yıyın mutlaka, bır de ben sarılık olur korkusuyla 2 saatte bır saat kurup bebegı uyuyosa bıle zorla uyandırıp emzırıyordum. Emzırırkende dakika tutıyordum 15 dk yı gecmesın benı emxık nıyetıne kullanmasın dıye.