motherisbackk Hastane çıkışı giydiriyorum bebeğim çok terliyor huzursuz oluyor daha serin bi odaya geçtiğimizde ise rahatlıyor bu derecelerde bebeğimi nasıl giydirmeliyim?
Kuzeybabyy motherisbackk altına kısa kol zıbın üzerine bir takım alt üst veya tulum giydirebilirsiniz
livanurvealpinannesi61 motherisbackk uzun kollu zıbın ve bir alt giydirseniz yeterli çok da örtmeyin.
motherisbackk yasacmalamalo havalar çok sıcak ki doğalgaz yanmadan o derecede odamız ne giydireceğimi bilemedim boynu yanakları hep isilik oldu terden :(
Ysalvatore motherisbackk ben kızımı bitane kısa kollu zıbın üstünede uzun kollu çıtçıtlı giydiriyodum bide penye yelek altında zaten ayaklı pijaması hariç bişey giydirmiyodum corapta giydirmiyodum altı patikliyse huzursuzda olur sıcaklarsa çok sıcağa alistirmayin terlemesi hastalığa davet çıkarıyor