Merhaba bebeğim 8 ay 26 günlük ek gıdaya 6 ayda geçtik ve yiyordu her şeyi taki 1 haftaya kadar ağzını kilitliyor istemiyor meme emmek istiyor emzirerek büyüttüm bebeğimi ve dişi yok hala ama sanki damağında beyazlık var Salı günü Dr götüreceğim iştahı gitti bebeğimin sizce ne olabilir yeni annelerdenim lütfen 🙏🏻 benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız .