Serenkrglmz Kızlar kızım 1 yaşında aşırı iştahsız takviye iştah açıcı bir şeyler kullanmak istiyorum sizler neler kullanıyorsunuz
Mihrimahveannesi Serenkrglmz valla kızım 1,5 yaşında oda öyleydi hiç yediremiyordum geçen hafta kan tahlillerine baktırdık Demir eksikliği çıktı ilaca başladık şuan iştahla yiyor. Yemek seçiyor ama reddetmiyor bi kan tahlillerine baktırın takviyeden ziyade
Damlanurrr Serenkrglmz bence hiç bir takviye iştah açmıyor denedim ben bu macunlar felan onlardan bahsediyorum
Show_must_go_on Mihrimahveannesi Evet bana da söylediler çarşamba günü randevu aldım bende baktıracağım asla bir şey yemiyor yani oyunla falan ağzına bir şey koyduğumda diliyle itip yere atıyor tarhana çorbası işe sadece beslenen bir bebek olamaz ya. Sizinde mi böyleydi?
Serenkrglmz Mihrimahveannesi baktırdık değerlerinde hiç bir şey yok keyfiye yemiyor bi gün çok iyi yiyor 1 hafta hiç yemiyor
Mihrimahveannesi Show_must_go_on benim kızımda böyle aynen. Günlerce ağzına bir kaşık yemek veremediğim oldu öyle sadece emerek durdu. İlaçlardan sonra yemesi düzeldi. Çorba içmeyi hiç sevmiyor kuskus makarna şehriye bunları yiyor sadece bide eline ekmek kraker falan verirsem şuan diğerlerini yine istemiyor Buda seçici olmasından kaynaklı
Manila Show_must_go_on aynı durumdayız 😔 yediği 3 tane şey vardı 2sini bıraktı şu an sadece tarhana çorbası yiyo onu da yarım porsiyon. Ne yapcam çok çaresiz kalıyorum 😔
Show_must_go_on Mihrimahveannesi bunada şükür gerçekten çok zor yeneyen çocuk inşallah bizimde düzelir
Show_must_go_on Manila Gerçekten çok zor her gün neredeyse ağlıyorum sinirden gece uyumayıp farklı farklı tarifler bakıyorum yapıyorum ama asla asla ağzını açmıyor çarşamba günü tahlil vereceğiz belki düzelir o şekilde