Merhaba anneler tuvalet eğitimin 12. Günündeyiz. 9 mayısta başladık her çocuk gibi oturmak istemedi damla damla yaptı ilk bir kaç gün öyle geçti ama kendisi asla annem çişi geldi demedi. Sonra alaturka tuvalete yaptı o gün 4 5 kere kakası ve çişini yaptı ağlamadan sızlamadan. Ertesi gün oraya da oturmak istemedi klozetine de oturmak istemedi. 8 9 saate kadarda tuttuğu oluyor gün içinde. İnatla yapmıyor oturunca baya bekliyoruz anne benim çişim yok diyip kalkıyor herşeyin farkında ama oturmuyor yada oturunca yapmıyor. Sizce bırakıp mi kaç hafta sonra tekrar mı denemeliyim yasa bu bizi daha mı köyü etkiler tavsiyeleriniz nelerdir ?