Kızlar bir arkadaşım 2 senedir evli bir düşüğü oldu korunamamlarına rağmen gebe kalmadı , doktora gittiler bir sorun yok bir sene daha deneyin dediler şimdi biz de 10 tane ovulasyon testi aldık dün menşei bitmişti bugün yapmış Çift çizgi çıkmış bir çizgisi hafif silik şimdi yumurtlama günü mü olmuş oluyor bilen varmı