Bebegimin burnu tıkalık fizyolojik serum yapıyoruz şırıngayla 5 ml. Ama yarısı bir burnuna yarısı diger burnunamı yoksa 5 ml sadece bir burnunamı yqpmalıyız. Birde sakınca sı varmıdır bebege? Birde bu serumdan sonrq öksürügü tuttu acaba bundan kaynaklımıdır yada öksürük için ne yapmalıyım. Hastanede hava verdik geçmedi.