Kızlar geçen gün bebeğimi ateşi olduğu için hastaneye götürdük iğne ve ilaç verdiler hastanede yapılması için yaptırdık ateşi biraz düştü eve geldik iğne yapıldıktan hemen hemen 12 saat sonra bebeğimin vücudunda kırmızı kabarcıklar çıktı özellikle iğnenin yapıldığı bacağında daha büyük ve fazla vardı tekrar gittik hastaneye tabii başka nöbetçi doktor vardı o da serum verdi rahatlatir dedi serumdan sonra da tek tük çıktı ama hâlâ geçmedi bu arada yumurta süt ve ürünlerine alerjisi var iğneni içinde hangi ilaç cardi ona göre yazılan ilacı alalım dedik en göremiyorum m dedi kızlar bu neden olur iğnenin içinde ki ilaç mı yan etki yaptı yoksa alerjik reaksiyon mu gösterdi ama alerjisi olan bisey verdiğimde denemek amaçlı bu şekilde kabarcık olmuyordu vücudunda