Senazz11 Kızlar 20 gün önce normal doğum yaptım biraz göbeğim kaldı bide göbekteki çizgi ne zaman geçer Tayt mi giysem göbek eritmek için olanlardan korse mi taksam
MerveST Senazz11 Gobekteki çizgi benim hala pek geçmedi diyebilirim bebeğim 9 aylık oldu 🤷🏼♀️ tayt giydim ben de sık sık ama göbeğe iyi gelen şey genel olarak spor ona da başlamak için daha çok vaktiniz var sanki 🤷🏼♀️