sumeyyeyilmaz  Bu ürünü kullanan var mı? Aldım ama bir türlü anlamadım beceremiyorum ya😃
Merhaba05 sumeyyeyilmaz alışabildiniz mi? Bende almak istiyorum. Nasıl kullanıyosunuz? Yani içinde mama yapacak sıcaklıkta su tutup geceleri hızlıca mama mı yapıyosunuz?
Mix sumeyyeyilmaz ben kullanıyorum neyini anlamadınız yardımcı olmaya çalışıyım bende yeni yeni kullanıyorum zaten 😂🙈
sumeyyeyilmaz Mix ya şimdi bebeğim 90 ml mama içiyor hangi ayarda çalıştırmam lazım içine suyu ne kadar koymam lazım 😂 okudum kullanma klavuzunu ama hiçbir şey anlamadım
Mix sumeyyeyilmaz açıkcası ben içerisine suyu gelişi güzel koyuyorum biberonu aşmasın diye dikkat ediyorum sadece bizde 90ml veriyoruz sağdan en üstteki işaretli var ya o ayarda 2-3 dk ısıtıyoruz sadece
sumeyyeyilmaz Merhaba05 suyu içinde bulunduruyorum. Ayarları var evet 2-3 dakika da mama ısınıyor gelişigüzel bi ayarda ısıtıyorum vallahi. Henüz hala alışabilmiş değilim de yapıyorum ama 😁
Merhaba05 sumeyyeyilmaz bende almak istiyorum ama kullanışlı değilse o kadar para vermiyim boşuna diye bi sorayım dedim😊