Mervetk Merhaba hanımlar yarın 9 ay aşımız var fakat grip olmuş ateşi var sizce aşıyı ertelemelimiyim?
MerveST Mervetk genelde görürseniz de yapmıyorlar zaten aşı biz 6.ayda bu yüzden ertelemistik, bebeğim biraz toparlansin aşıyı kolay atlatsin diye