Bana sakın takma dedi,kendisi benim arkdsım.Kendide takmamıs.1 ay gecsib 40çıksın o zaman takarsın sıkmadan dedi.her doktorun öneris farklı galiba.Bence bedenini dinlemelisin.ben 3 hafta aslaa hazıe değildim zaten .çok gevsek olacak sekilde taktım ama çok kısa süre on dk falan