Arkadaşlar linçlemeyin başka çarem yok bebeğim meme reddi yapan bir bebekti çok zor emiyordu şu an değişti biraz 10 20 dk da bir emmek istiyor kaç mama denedik almıyor sürekli emdiği için süt dolmuyor doymuyor doymayınca uyuyamıyor tekrar meme istiyor. Kısır döngüye girdik doymasını istiyorum çünkü ağlıyor ve huysuzlanıyor uyuyamıyor pirinç unu maması yapacağım doyurur mu sizce formül mamaları sevmedi içmiyor biberon emzik kullanmıyor