aybikreis Ben kendimi bildim bileli tırnaklarımı kemiriyorum,artık bakımlı güzel ellerim olsun istiyorum,nasıl uzatabilirim
Minaaysel15 aybikreis acı oje varmiş canm ondan al sür elini ağzina atınca dilin yanar herlde öyle yapmasın artık
Minaaysel15 aybikreis trendyola bak hatta arama motoruna tırnak yenmek için acı oje yaz çıkack trendyolda 18 tl dirr
minikoglusdoga aybikreis protez/jel tırnak yaptırın, kendi tırnağınız alttan iyice uzayınca protezleri sökerler, kalıcı ojeyle devam edersiniz yoksa kırılabilir yada kemirmeye devam edersiniz
mrs_happy NilD 😂😂😂bnm taktık bende 18 yasımda bı gıttım manıkure ogun bugun agzıma surmuyorum tırnaklarımı😂😂😂
aselnur34 Minaaysel15 eczane de var cok aci eşim yiye yiye tirnak denen bisey yok gecen hafta aldim sürüyor da eli agzina gitmiyor bu arada eczane de 8 lira gratiste indirim olursa 4 lira 😊
aselnur34 Minaaysel15 tesekkur ederim bakayim hemen bir gun tirnak makasi kullandigini gormedim adamin yaa 😁 tirnak görmek istiyorum
Minaaysel15 aybikreis vala cnm bilmiyorum ki sen bi araştır olmadı Onuda denrsin dua da var onada bak oku