Cly01 sınava 2 hafta kala başlamıştım ben direksiyon dersine. Senin ki erken bitmiş. Benim tavsiyem hangi arabayla sınava hireceksen sadece onu sürmen. Çünkü arabadan arabaya çok fark var ve kullanırken çok zorlanıyorsun. Bir kaç gün kala yine sınav olacağın arabayla çalış derim. Ayağın alışsın ona. Özel ders alabilirsin mesela 1 2 saat sürmen yeterli olur. Sınav duzergahinda kullan devamlı ve sırasıyla bütün sınavları kendi arabamla yap. Sinyalleri, yokuş yukarı kalkma, ani fren, L park , paralel park. Sırasıyla yap hepsini. Olabildiğince bolca sur. Ama son 1 2 gün kala sınav arabasıyla mutlaka çalış. İlk binmeden önceki araba tanıtımını sakın unutma. Motor, akü, ve cam suyu deposu, fren hidroliği kutusu, hararet suyu gibi şeyleri unutma. Tekerlek kontrolü ve bagajdaki eşyaları ilk yardım çantası, yedek tekerlek (istetme yada stepne), yangın tüpü, kriko gibi malzemeleri.mutlaka sorarlar. Va araç içi tanıtımı kullanacağın arabanin içini mutlaka öğren. Hatta öğretmeninden bunlarla ilgili çektiği video varsa mutlaka izle. Bnm hocam, bütün sınav içinde ne varsa hepsinin videosunu çekmişti. Ben onlari izleyerek geçtim dersem yalan olmaz. Çok faydası olmuştu bana.