Kızım 5 aylık sudocrem kullanıyorum doğduğundan beri, ilk sleppy bezle başladık memnun kalmadım baby turcoya geçtim her bezde sudocrem kullandığım için hiç pişik olmadı. Yanı sıra sebamedin pişik kremi de var ama o hemen kayıp gidiyor, sudocrem daha kalıcı.