MaviBoncuk_ 3,5 aylıkken benimde başıma geldi aynısı sadece mamayla beslenen bir bebekti normalde 90 cc içer bazen 120 cc içen çocuk gitti 60 cc içse şükreder hale geldik biberonu tek te bitirmez di asla az az içiyordu hiçbirşey gelmedi elimden doktoru zorlama dedi 4.ay atağının başlangıcıymış zaten sonra uyku reddi de başladı deli gibi uykusu var dı her türlü uyuma sekilini reddediyor du uyuyamadıkça daha da sinir oluyor ağlama krizine giriyordu 5.aya kadar böyle devam etti zaten sonra sadece mama aldığı için doktorumuzunda onayıyla 5.ayın sonunda ek gıda tadımlarına başlamıştık ay kabus gibiydi hatırlıyorum Allah yardımcınız olsun sadece geçici bir süreç sabır gerektiriyor