Kızlar ya 11 aylık kızımı ayakta sallayama bizzat kendim alıştırdım. Adet oldum ilk defa sütüm azaldı,memede uyumadı bende ayakta sallayım derken. Alıştı ve tam 1 saat zor uyuyor. Ne yapıcam nasıl kendi kendine uyuturum bilmiyorum. Uyku eğitimi fiyatları da çok yüksek. Uffff bir akıl verin nolur ya